keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Arvonnan tulokset :) ja vähän muutakin.

 No niin, hieman myöhässä tämä minun arvontavoiton julistus ;) Tuon balleriinan ompelu kesti pidempään, kuin alunperin kuvittelin. 

 Kirjam onnellinen omistaja on Tilkkureppu, Onnea!
Piti arpoa toinenkin onnekas, kun arpojen nostajia oli kaksi... Helinälle ompelen jotain kivaa... 
Yhteystietonne voitte lähettä sp. eija_s4(at)hotmail.com
Kiitokset kaikille osallistujille!

 Kivan kranssin ostin ennen joulua myyjäisistä. Tykkään siitä siinä on kaikkea pientä sälää liimattu ihanasti sekaisin kranssin pintaan. Ripustin sen tikapuihin koristeeksi. 

Saimme tapetoiduksi yläkerran huoneen, ensiksi siitä piti tulla ompeluhuoneeni. Kuitenkin päätimme tehdä siitä makuuhuoneen. Huoneesta tuli valoisa, vaikka tämä kynttiläkuva ei siltä näytä. Laiskuus iski ja ompeluhuoneeni on edelleen tämän huoneen seinän takana. Olen nyt yrittänyt ottaa muita Maalaismysteerityön ompelijoita kiinni, kun jotkut ovat saaneet työnsä jo valmiiksi. 

Minun piti paljastaa myöhemmin uusi harrastuksenikin... aloitin joogan ja olen nyt ollut kerran kokeilemassa sitä. Toiset ryhmän jäsenet ova minua edellä, mutta yritän pysyä perässä :)
Nyt menen piirtelemään kaavoja. 

7 kommenttia: